Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 2017.Жовтень.21, 04:28

Скороходівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота

Класному керівникові

 Зміст (напрям) роботи 
класного керівника

 Нормативний документ або джерело інформації
Ознайомлення(завантаження)
   
Про підготовку та проведення першого уроку, присвяченого 200-річчю Т.Г.Шевченка. 

Деякі питання проведення Всеукраїнського теле- уроку до 200-річчя Т.Г.Шевченка
  Лист МОН
№ 1\9 - 
581 від 27.08.2013

Наказ МОН
№ 1
234 від 27.08.2013
 тут


тут
 Методичні рекомендації з питань організації
 виховної роботи 
у 2013\2014 н.р.

 Додаток до листа МОН
№ 1\9
-480  від 08.07.2013 
 тут
 Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів  Наказ МОН
№ 1
243 від 31.10.2011
 тут
 Щодо профілактичної роботи з запобігання
 правопорушенням і злочинності серед дітей і
 
учнівської молоді
 Лист МОН
№1\9 - 96 
 від 11.02.2013
 
тут
 Про організацію екскурсійних поїздок  Лист МОН
№ 1\9 - 59
5 від 23.08.2012
тут 
 Щодо методичних рекомендацій із громадянської
 освіти і виховання
  Лист МОН 
№ 1\9 - 557 від 09.08.2012
 
тут
 Про курс за вибором "Корисні навички" osvita.ua Детальніше 



Основні орієнтири виховання розраховані на весь період виховної діяльності з учнями окремого класу з урахуванням їх вікових, індивідуальних та психолого-педагогічних особливостей (для роботи з учнями 1-4, 5-9 та 10-11 класів). 

Змістове наповнення основних орієнтирів виховання передбачає формування цінностей і ставлень особистості до себе і людей, суспільства і держави, природи і здоров'я, праці та мистецтва. Після кожної змістової лінії подаються характеристики вікових особливостей учнів, зміст та форми виховної діяльності, критерії і вимоги до виховних досягнень учнів. У змісті виховної діяльності запропоновано орієнтовні форми проведення виховних справ та їх тематика для різних вікових категорій з урахуванням інтересів, потреб, запитів класних керівників, батьків та дітей.

В основних орієнтирах виховання  пропонуються форми роботи  для роботи з окремими класними колективами. У проектній діяльності увага класного керівника (вихователя) акцентується на:

- розвитку творчої особистості дитини;

- виявленні та становленні індивідуальних особливостей школярів;

- рівні особистісно-виховних досягнень учнів;

- створенні відповідних умов у школі для всебічного розвитку учнів;

- функціонуванні системи медично-психологічного та соціально-педагогічного забезпечення процесу розвитку школярів.

У процесі виховання класний керівник (вихователь) керується особистісно орієнтованим підходом до здібностей, нахилів кожної дитини учня, тим самим створюючи умови для саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації на основі національних та загальнолюдських цінностей.

Виховання учнів реалізується у процесі організації:

- навчально-виховної діяльності;

- позаурочної та позакласної діяльності;

- позашкільної освіти;

- роботи органів учнівського самоврядування;

- взаємодії з батьками, громадськими організаціями, державними установами.

З цією метою створюються відповідні психолого-педагогічні умови у навчальному закладі, а саме:

- відповідність виховної практики засадам особистісно орієнтованої та гуманістичної парадигми освіти;

- ставлення до особистості дитини як до суб'єкта виховання;

- перцептивна, комунікативна, інтерактивна взаємодія всіх суб'єктів виховного процесу;

- творення необхідних умов для розвитку творчого потенціалу особистості, перспектив її саморозвитку в колективі;

- захист і підтримка інтересів особистості дитини;

- самоідентифікація та суспільно-значиме особистісне самовизначення дитини;

- стимулювання ініціативності та життєвої активності дитини;

- створення і набуття практичних навичок, необхідних для особистісної гармонізації;

- інтеграція виховних впливів освітнього середовища;

- практичне спрямування виховного процесу навчального закладу;

- культивування цінностей особистості.

Для кожної вікової категорії дітей прийнятними є використання індивідуальних (консультації), групових (тренінги, дискусії, дебати, ділові та рольові ігри), колективних (проекти) форм діяльності.

Повна інформація міститься в каталозі файлів та включає  градуйований тематичний зміст виховної діяльності учнів.


Моніторинг фізика
Форма входу
Пошук
"Гаряча" лінія
Афоризми
...
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Правова допомога
Оперуповноважений КМСД Чутівського РВ УМВС України у Полтавській області, капітан міліції Шульга Ростислав Андрійович (05347) 9-12-55 Артемівський дільничий інспектор Новіков Максим Ігорович (099)01-07-353
Погода

Copyright MyCorp © 2017