Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | П`ятниця, 2024.Квітень.19, 22:17 |
РІДНА ШКОЛА | |
Вітаю Вас Гость |
|
Методична робота"Організація дистанційного навчання в школі" Посібник Автори запропонували огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання, рекомендації щодо того, як скласти розклад, налаштувати режим роботи вчителя/вчительки та зворотній зв’язок з учнями, а також про особливості оцінювання та контролю під час карантину Про це та інші рекомендації, корисні для організації дистанційного навчання в молодшій, основній та старшій школі, ви можете прочитати в посібнику, оприлюдненому 6 травня 2020 року, за посиланням: Джерело доступу "Абетка для директора": Рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти» (К., 2020).
Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти Лист МОН № 1/9-141 від 04.03.20 року МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Шановні колеги! Однією з глобальних цілей сталого розвитку, затверджених у 2015 році на саміті ООН, є забезпечення всеохоплюючої і справедливої якісної освіти та заохочення можливості навчання впродовж усього життя для всіх. 5 вересня 2017 року Верховною Радою України було прийнято новий Закон України «Про освіту» (далі - Закон), яким запроваджено нову систему підвищення кваліфікації, що передбачає збільшення та розширення можливостей педагогічних працівників для вдосконалення педагогічної майстерності та професійного зростання впродовж усього життя. З метою створення та впровадження ефективних механізмів реалізації цього Закону Міністерством освіти і науки України (далі - Міністерство) разом з інститутами громадянського суспільства було - проведено ґрунтовне дослідження щодо основних викликів, потреб і нових підходів до підвищення кваліфікації, з результатами якого можна ознайомити за посиланням https://bit.ly/reportteachandlearn. Враховуючи результати цього дослідження і консультацій з громадськістю, Міністерством було розроблено та подано на розгляд Уряду новий Порядок підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників (далі - Порядок), що був затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 300. Також 27 грудня 2019 року постановою Уряду № 1133 були внесені зміни до цього Порядку. 16 січня 2020 року парламентом прийнято новий Закон України «Про повну загальну середню освіту» (далі - Закон про ПЗСО), в якому деталізовано нові підходи до підвищення кваліфікації педагогічних працівників. З текстами Закону та Порядку (зі змінами) можна ознайомитися на сайті Верховної Ради України за такими посиланнями: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19/conv https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-%D0%BF#n114 З текстом Закону про ПЗСО можна буде ознайомитися на вебсайті Верховної Ради України після його оприлюднення в установленому порядку.м Лист МОН України від 04.03.2020 року №1/9-141 "Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти" Джерело доступу https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/
Підвищення педагогічної майстерності в закладі освіти 2019-20н.р. Стаття 51. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників 1. Кожен педагогічний працівник зобов’язаний щороку підвищувати свою кваліфікацію відповідно до Закону України "Про освіту" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Закон України "Про повну загальну середню освіту"
Діяльність педагогічного колективу спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми «Забезпечення якості освіти в опорному закладі шляхом упровадження компетентнісного підходу». Підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників їх фахової майстерності – один із пріоритетних напрямів роботи методичної служби закладу освіти, в складі заступників з навчально-виховної роботи та керівників освітніх кафедр. Кадрове забезпечення освітнього процесу здійснюють 36 педагогічних працівників. Керівники закладу : директор, заступники з навчально-виховної роботи-3; У закладі освіти працюють 27 вчителів, з них у початковій школі - 8, основній та старшій школі -18. Вихователів груп продовженого дня -3, відповідно по одному - практичний психолог, педагог - організатор, соціальний педагог. (Продовження статті в рубриці "Каталог файлів") Підвищення педагогічної майстерності педагогічних працівників в опорному закладі освіти у 2020-21н.р. С Впродовж навчального року діяльність педагогічного колективу була спрямована на реалізацію науково-методичної теми «Забезпечення якості освіти шляхом упровадження компетентнісно - орієнтованого підходу до навчання в освітньому просторі». Серед пріоритетних завдань методичної роботи :
Запровадження формувального оцінювання в основній та старшій школі.
Кадрове забезпечення освітнього процесу здійснюють: директор, заступники директора із навчально-виховної роботи -3, вчителі початкових класів -7, вихователі ГПД- 3, вчителі предметними -17. Крім того в закладі працюють : практичний психолог, соціальний педагог, педагог-організатор, які теж мають години викладацької діяльності . й співпраці. (Продовження статті в рубриці "Каталог файлів")
НАУКОВО – МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ Джерело доступу https://drive.google.com/open?id=12sq6uUMd1L3WlG6iE_ZuaqKBpNGzXT7U
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |