Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 2017.Листопад.18, 05:42

Скороходівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Життя школи

Знати . Що  відбувається  в  житті  кожної  дитини , з  чим вона  прийшла  до  школи, - щоб  не  допустити жодного  болючого  дотику  до  вразливого  дитячого серця.
 В. Сухомлинський
Стратегії розвитку школи

Технологічний аспект управління інноваційними процесами пов'язаний з впровадженням компетентнісного підходу до  навчально-виховного процесу у поєднанні з елементами інших освітніх технологій.

У зв’язку з цим, починаючи з 2011 р. педагогічний колектив школи працює над проблемним питанням: 
Інноваційна діяльність навчального закладу в умовах компетентнісного  підходу  до
 навчально–виховного процесу.

Вибір пояснюється тим, що компетентнісний  підхід до  навчання, на думку колективу школи, найбільш підходить для реалізації стратегічних завдань закладу, так як вона спрямована на самореалізацію особистості вчителя та учня, посилення цілеспрямованості, системності, індивідуалізації навчального процесу та самостійності учнів.

Педагогічний колектив  школи  у 2015-2016 навчальному роуі налічує 36 педпрацівників, з них - 3 сумісники.  38,6% мають вищу кваліфікаційну категорію, а 27,6% -звання «вчитель – методист» та «старший учитель». Учителі , що мають стаж до 5 років  становлять 20%.

             Педагогічна діяльнісь , професія  вчителя особлива  тим, що потребує постійного професійного зростання. Методична  робота в школі спрямована  на  вирішення проблеми :« Інноваційна діяльність  навчального закладу в умовах  компетентісного  підходу до  навчання». Здійснюється інформаціно- методичне  забезпечення освітнього  процесу   підвищення професійної компетентності, фахової майстерності педкадрів,  оновлення змісту, форм і методів навчання, поліпшення якості  освіти.

Розроблені та реалізуються проекти, що спрямовані на  вирішення таких методичних проблем, як психолого -  педагогічна діагностика  педагогів; моніторингові  дослідження профкомпетентності, якості  освіти; відвідування занять у школі ; атестація педагогічних працівників у  навчальному  закладі; робота  педколективу щодо розвитку  інтелектуальних, творчих здібностей учнів.

         Під час засідань науково – методичної рада  школи   вирішуються     питання моделювання інноваційного проекту, науково – методичний супровід інноваційної діяльності. На засіданнях практикуються огляди  методичних бюлетнів керівників  предметних кафедр з питань співпраці, співтворчості, формування компетентностей як одного з напрямів поширення досвіду колег.

        Вихід  на кожного вчителя,  вивчення та  задоволення освітніх потреб членів педколективу школи проходить у процесі психолого – педагогічного діагностування професійної компетентності самоаналізу педагогічної діяльності , в тому  числі інноваційної,  уміння  продукувати  ідеї,  співпрацювати в учнівському та  учительському  колективі .

      Результативна  діяльність  психолого–педагогічного семінару відіграє значну роль у  професійному зростанні вчителів.  На  засіданнях вивчаються,  апробуються  інноваційні  технології: розвивального  навчання, інтенсифікації навчального процесу,  технології перевернутого навчання . продуктивного , дослідницького навчання  де  педагоги   виступають у ролі  науковців – дослідників, учителів – практиків,   співпрацюють в оцінці інновацій, їх творчому  впровадженню у  навчальний процес. Засідання проводяться у формі  ділових  ігор, тренінгів, проблемних  столів, педагогічні майстерні . Актуальними є питання    здоров’язберігаючих технологій, кооперативного навчання. Використовуються  хмарні  технології. Роль останніх стає особливо вагомою в умовах дистанційного навчання.  Захист інноваційного освітнього проекту керівників  предметних кафедр  по темі : «Технологія перевернутого навчання» було проведено з використанням нового програмного забезпечення для  створення презентацій, відеоуроків.

 

             Дослідницьку діяльність у  межах творчої групи  вчителів- методистів, старших учителів забезпечує  процес  створення в школі  інноваційного середовища. Члени творчої групи  співпрацюють у  створенні  інноваційного сучасного уроку  (відповідно предметів), розроблені  етапи та  визначені форми і методи навчально -  дослідницької роботи, що передбачені  вимогами  програм, розроблена модель  концептуальної карти предмета.

            «Методичні фестивалі», де вчителі  презентують свої кращі  навчально-  методичні  проекти показують  творчий підхід, новизну, пізнавальний інтерес.

               У рамках методичного проекту  «Моніторинг якості  освіти» проводяться аналітичні дослідження якості  освіти на  рівні  кожного предмета,  вчителя, класу, предметної кафедри, школи для  прийняття управлінського рішення щодо поліпшення роботи на різних етапах роботи  та  створення   річного плану , який  подається у текстовій  формі,  узагальниними таблицями,  схемами, діаграмами, графіками.

       

 

 

 

 

View more documents from v1ct0r1a.
Моніторинг фізика
Форма входу
Пошук
"Гаряча" лінія
Афоризми
...
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Правова допомога
Оперуповноважений КМСД Чутівського РВ УМВС України у Полтавській області, капітан міліції Шульга Ростислав Андрійович (05347) 9-12-55 Артемівський дільничий інспектор Новіков Максим Ігорович (099)01-07-353
Погода

Copyright MyCorp © 2017