Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 2018.Липень.16, 03:41

Опорний навчальний заклад "Скороходівська ЗОШ І-ІІІ cтупенів"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Моніторинг якості освіти

Одним із важливих питань, яке завжди стоїть на контролі адміністрації Скороходівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та враховується за підсумками навчального року є рівень навчальних досягнень учнів. Рейтингова система оцінювання є систематичним, послідовним процесом і здійснюється за участю педагогів за результатами семестрового, річного оцінювання.

Етапи реалізації проекту моніторингу якості освіти

  1. Моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень на рівні предметів

жовтень

англ. мова,

географія

5-11 класи

6-10класи

листопад

фізична культура

5-11 класи

грудень

трудове навчання

історія

5-9 класи

5-11 класи

січень

українська мова

правознавство

1-4 класи

6-10класи

лютий

біологія

6-11 класи

березень

природознавство

1-4 класи

квітень

фізична культура

1-4 класи

  • Моніторингові дослідження на рівні предметних кафедр за результатами річного оцінювання.

Червень, 2018

  • Моніторингові дослідження на рівні кожного вчителя-предметника, за результатами річного оцінювання.

Червень, 2018

  • Рейтинг навчальних предметів 1-11 класів. Червень, 2018
  • Моніторингові дослідження на рівні класів. Травень,2018
  • Моніторингові дослідження на рівні школи (аналітичні показники з а декілька років)

Червень, 2018

2.Вивчення стану перевірки зошитів для контрольних робіт, робочих зошитів

жовтень

для контрольних робіт з укр.мови

робочі зошити з англ..мови

5-8 класи

2--4 класи

листопад

робочі зошити з математики

1-4 класи

грудень

для контрольних робіт з історії

5-11 класи

січень

робочі зошити з укр.мови

1-4 класи

лютий

робочих зошитів, для контрольних робіт з англ.мови

5-11 класи

березень

робочих зошитів, для контрольних робіт з укр.мови

9-11 класи

квітень

для контрольних робіт з математики

5-11 класи

3. Вивчення стану ведення класних журналів 1-11 класів, відповідно Інструкції:

жовтень, 2017 1-11 класів

січень, 2018 1-11 класів

березень, 2018 1-11 класів

травень, 2018 1-11 класів

4. Вивчення стану виконання рекомендацій щодо викладання базових предметів у початковій, основній, старшій школі 2017-2018н.р.(Січень, 2018)\

 

Середній якісний показник для предметів інваріативної складової навчального плану за 2016-2017н.р. становить 56,7%, це значно нижче ніж у 2015-2016н.р. – 66,7%, а у 2014-2015н.р. складав 67,5%.

Більше 80% мають якісний показник предмети:

музичне мистецтво,

літературне читання,

фізична культура,

Захист Вітчизни,

образотворче мистецтво.

Якісний показник на рівні 65-75% характерний для предметів:

інформатика,

основи здоров’я,

трудове навчання,

художня культура,

астрономія,

математика 2-4 класи,

українська мова 2-4 класи.

Такі предмети як російська мова, математика 5-6 класи, алгебра, геометрія, хімія, економіка, українська мова 5-11 клас характеризуються якісним показником нижче рівня 50%.

Однією з важливих ділянок роботи заступника директора з навчально-виховної роботи Бендрик В.І. є систематичний об’єктивний аналіз успішності учнів. Його результати використовуються для оцінки діяльності як окремого вчителя, так і всього педколективу, дозволяють виявити слабкі сторони навчального процесу і відповідно спланувати роботу щодо усунення недоліків, є матеріалом для індивідуальної роботи як з учнями, так і з учителями, стимулюють учнівський і педагогічний колективи для поліпшення своєї діяльності. Адміністрація школи, у свою чергу, має можливість диференціювати роботу з учителями.

 

Упродовж 16 років, за які ведуться моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень учнів на рівні початкової, основної та старшої школи доцільно зробити слідуючі висновки.

  1. Кількість учнів зменшилася із 650 учнів до 406. Найбільше цей показник характеризує старшу школу. Якщо до 2004 року в 10-11 класах навчалося до 120 учнів, то минулого навчального ріку 41 учень. У початковій школі кількість учнів зменшилася до 158 (2014рік) , а в послідуючі роки спостерігається ріст і на 2017 рік - 182 учні.

Якісний показник навчальних досягнень для початкової школи становить у 2016-2017н.р. - 58%,

max у 2002/03 р. – 64%,

min у 20 07/08 р. – 41%,

Для основної школи якісний показник навчальних компетентностей становить у 2016-2017н.р. - 26%, це мінімальний показник за весь досліджуваний період.

max у 2002/03 р. – 44%

min у 2016/17 р. - 26%.

Середній якісний показник за період дослідження для старшої школи – 37%,

max у 2002/03 р. – 58%

min у 2004/05 р. - 26%, на останній рік дослідження – 39%.

Аналіз якісного показника навчальних досягнень для школи показує тенденцію:

  • певної стабілізації на рівні 38 - 40%,
  • порівняно вищі показники у початковій школі, кожного року на 15 – 20 %
  • показники для основної школи та старшої школи останні роки на рівні 30-35 %.

Аналітичні дані дають можливість виділити ряд проблем, що потребують розв’язання:

по-перше - доцільність підвищення вимогливості зі сторони вчителів до виконання вимог навчальних програм щодо формування предметних компетентностей;

по-друге – дотримання об’єктивності оцінювання усіх видів навчальних робіт учнів (усних, письмових, поточних, контрольних), відповідно чинних критеріїв;

по-третє – запровадження інноваційних технологій навчання, відповідно змісту навчального матеріалу та розвитку пізнавальних здібностей кожного учня;

по-четверте – дотримання вимог нормативних документів щодо вивчення навчальних предметів, формування предметних компетентностей та обліку навчальних досягнень учнів.

по-п’яте – необхідність дотримання наступності між початковою, основною, старшою школою.

З метою забезпечення об’єктивного інформаційного відображення стану рівня навчальних досягнень, відстеження динаміки якості навчальних досягнень учнів Скороходівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, ефективності управління якістю освіти заступником директора з навчально-виховної частини Бендрик В.І. впровадженно відображення рейтингів кафедр та предметів в межах кафедр.

 

Моніторинг якості освіти на рівні класів

На кінець 2016-2017 н.р. у школі навчалося 406 учнів, це тенденція до збільшення кількості учнів:

з них у 1 – 4 класах – 183 учнів (45,2%) від загальної кількості.

5 – 9 класах – 182 учень, що становить 44,8%,

10 – 11 класах – 41учнів, це 10%.

Відповідно до нормативних документів: Інструкцій щодо ведення записів у журналах 1-4, 5-11 класів, Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів по предметам та рішення педагогічної ради (серпень, 2016р.):

  1. Оцінювання навчальних досягнень у 1класах (з усіх предметів) та 2-4 класах (основ здоров’я, інформатики, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, трудового навчання, фізичної культури) проводиться вербально.
  2. Оціночний бал використовується у 2-11 класах, де навчається 359 учнів, що становить 87,9% від загальної кількості.

Якісний показник учнів 2-11 класів становить – 40,5%:

по початковій школі - 58%

основній школі - 26%

старшій школі - 39%.

Системні моніторингові дослідження якісного показника, серед учнів початкової школи показують його на рівні минулого року (58%), для основної школи цей показник зменшився на 0,4%, а для старшої школи відбулося зростання на 7,6%. Але в загальному по школі відбулося зменшення на 1,1%.

Високий рівень навчальних досягнень мають:

19 учнів початкової школи та 8 учнів основної школи та один учень у старшій школі. У кожній ступені шкіл збільшення відбулося на 1 учня. Всього по школі тільки 7,8% учнів навчаються на високому рівні, що показує зростання якісного показника на 03%. 52 учні засвоїли навчальний матеріал на початковому рівні навчальних компетенцій ( 14.5%), в минулому році даний показник становив 9%.

166 учні мають середній рівень навчальних досягнень (47%)

119 – достатній рівень навчальних досягнень (31.6%)

У порівнянні із даними за 2015-2016 н.р. динаміка якісного показника класів зазнала змін.

  1. Тільки один клас -6-А зберіг свій показник, а 4-А - його збільшив на 5%.
  2. У всіх інших 3-11 класах спостерігається зменшення кількості учнів, що засвоїли навчальний матеріал на достатньому та високому рівні. Від 15% до 30% відбулося його зменшення у 3-А класі (32%), 3-Б клас (!8%), 5-А, 5-Б класи (16%). Найменше значення характерне для 11 та 6-Б класів відповідно 2% та 3%.

Збільшення кількості учнів, що засвоїли навчальний матеріал на початковому рівні вимагає від педагогічного колективу перегляду методик та технологій для індивідуально-групової роботи з учнями даного рівня.

 

 

 

 

 

 

Зустріч поколінь
Зустріч випускників минулих років відбудеться 30.04.2018 (понеділок) Адміністрація школи.
Block title
Електронні підручники
Форма входу
Пошук
"Гаряча" лінія
Афоризми
...
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Правова допомога
Оперуповноважений КМСД Чутівського РВ УМВС України у Полтавській області, капітан міліції Шульга Ростислав Андрійович (05347) 9-12-55 Артемівський дільничий інспектор Новіков Максим Ігорович (099)01-07-353
Погода

Copyright MyCorp © 2018