Якщо ти байдужий до страждань інших, ти не заслуговуєш називатися людиною. Сааді
Cеред сучасної учнівської молоді останнім часом надзвичайно загострилася проблема насильства, довготривалих агресивних проявів та третирування у міжособистісних стосунках підлітків, здійснюваних самими дітьми одне до одного. За своєю сутністю третирування – це специфічна форма агресивної поведінки, при якій сильніший (авторитетний) учень (або учні) систематично переслідує іншого (слабкого, аутсайдера). Ситуація третирування не обмежується лише ролями «агресора» та «жертви», вона залучає інших однокласників, роблячи їх активними або пасивними учасниками цих відносин. Такі стосунки отримали назву шкільний булінг, розповсюдження якого впродовж останніх років визнано в освітній практиці та є соціальною проблемою.
З метою забезпечення прав, свобод та інтересів молоді, формування у здобувачів освіти здатності протистояти булінгу, навичок ненасильницької поведінки, побудови конструктивного діалогу, створення особистої мирної стратегії поведінки в конфлікті, запобігання насильству в учнівському середовищі з 01 березня по 08 березня в ОЗ « Скороходівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів » пройшов тиждень протидії булінгу, у рамках якого було проведено ряд просвітницько-профілактичних заходів: Скажи булінгу «НІ»( онлайн, 5 -11 класи, соціальний педагог), бесіди «Запобігання насильству серед дітей» (онлайн, 5 – 11 класи, кл.керівники), тематичний урок у 8-х класах «STOP BULLYING», тренінг для учнів 5 - 11-х класів «Кібер булінг. Агресія в Інтернеті» (соціальний педагог Дух І.Є.) На Google Диску у вільному доступі в папці соціального педагога надана інформація для учнів , батьків та вчителів.