Проблема над якою працює кафедра:
Освітня кафедра суспільствознавства і мистецтва
Якісний показник з історії України зменшився на 10%,
а показник початкового рівня збільшився на 9%.
Спостерігається збільшення початкового рівня з всесвітньої історії на 6%, при збереженні якісного показника 40%.
Якісний показник із права залишився майже незмінним 35-37%, але значно збільшився початковий рівень з 3% в минулому році, до 29% в цьому році.
Якісний показник з мистецтва минулого року становив 72%, за 53% в цьому році. Водночас початковий рівень залишився незмінним 8-9%.
З предмета «Людина і світ» якісний показник склав 66% в порівнянні з минулим роком (68%). При цьому показник початкового рівня зменшився з 8% минулого року до 4%.
При порівняльному аналізі показників, можна зробити висновок, що знано збільшилася кількість учнів на початковому рівні навчальних досягнень з предметів «Історія України», «Всесвітня історія», «Право».
Щоб подолати ці негативні наслідки необхідно:
- формувати внутрішню мотивацію у здобувачів освіти та відповідальність за результати навчання;
- співпрацювати з батьками.