Нормативне забезпечення НУШ
Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу
Перелік програм і літератури для використання у початковій школі у 2019/2020 навчальному році
Про свідоцтво оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу в Новій українській школі
Підвищення педагогічної майстерності вчителів початкових класів
№
|
Прізвище, ім’я та по батькові |
Проблема, над якою працює |
Рік |
Тема дослідження вчителя |
Проекти вчителя |
Проекти у співпраці з учнями |
|
Використання інноваційних технологій |
|||
|
Яхонтова Тетяна Яківна |
Формуваннясоціальної компетентності |
|
Узагальнення методичної проблеми |
|
Чому не можна випалювати стерню |
|
Інтегроване навчання,ІКТ, особистісно зорієнтоване |
|
||
|
Качалка Ольга Андріївна |
Дидактично – логічні вправи іматематичнї компетентності |
1 |
|
|
Розмаїта Африка |
|
ІКТ, розвиваюче навчання |
|
||
|
Вільховська Валентин Сергіївна |
Формування творчої особистості |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Собко Світлана Василівна |
Розвиток пізнавальних здібностей та компетентнісного підходу |
|
STEM освіти в початковій школі.. |
|
|
|
технологія розвитку критичного мислення. |
|
||
|
Соколова Світлана Володимирівна |
Формування математичної компетентності |
|
|
|
Дослідження властивостей води |
|
|
|
||
|
Єрофеєва МаринаЛеонідівна |
Розвиток творчих здібностей на заняттях |
1 |
|
|
|
|
Технологія критичного мислення |
|
||
|
Сєдова ОленаСергіївна |
Гра -формування загальнонавчальних умінь і навичок |
|
|
|
Природа Тихого океану |
|
|
|
||
|
Кошляк Олена Олексіївна |
Ігрова діяльність в позаурочний час |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Фисун Світлана Михайлівна |
Розвиток читацької компетентності |
3 |
|
|
|
|
Критичне мислення |
|
||
|
Кошлата Неля Сергіївна |
Розвиток соціальних навичок у дітей |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Ляшенко Наталія Вікторівна |
Використання інтеактивних технологій |
4 |
Вплив інтерактивних вправ |
|
|
|
технологія критичного мислення |
|
||
|
Нікітін Юрій Іванович |
Соціалізація здобувачів освіти у співпраці з учасниками освітнього |
1 |
|
|
|
|
|
|