№
|
Прізвище, ім’я
та по батькові
|
Проблема, над якою працює
|
Рік
|
Тема дослідження вчителя
|
Проекти вчителя
|
Проекти у співпраці з учнями
|
|
Використання
інноваційних технологій
|
-
|
Яхонтова Тетяна Яківна
|
Формуваннясоціальної компетентності
|
|
Узагальнення методичної проблеми
|
|
Чому не можна випалювати стерню
|
|
Інтегроване навчання,ІКТ, особистісно зорієнтоване
|
|
-
|
Качалка Ольга Андріївна
|
Дидактично – логічні вправи іматематичнї компетентності
|
1
|
|
|
Розмаїта Африка
|
|
ІКТ, розвиваюче навчання
|
|
-
|
Вільховська Валентин Сергіївна
|
Формування творчої
особистості
|
|
|
|
|
|
|
|
-
|
Собко Світлана Василівна
|
Розвиток пізнавальних здібностей та компетентнісного підходу
|
|
STEM освіти в початковій школі..
|
|
|
|
технологія розвитку критичного мислення.
|
|
-
|
Соколова Світлана Володимирівна
|
Формування математичної компетентності
|
|
|
|
Дослідження властивостей води
|
|
|
|
-
|
Єрофеєва МаринаЛеонідівна
|
Розвиток творчих здібностей на заняттях
|
1
|
|
|
|
|
Технологія критичного мислення
|
|
-
|
Сєдова ОленаСергіївна
|
Гра -формування загальнонавчальних умінь і навичок
|
|
|
|
Природа Тихого океану
|
|
|
|
-
|
Кошляк Олена Олексіївна
|
Ігрова діяльність в позаурочний час
|
|
|
|
|
|
|
|
-
|
Фисун Світлана Михайлівна
|
Розвиток читацької компетентності
|
3
|
|
|
|
|
Критичне мислення
|
|
-
|
Кошлата Неля Сергіївна
|
Розвиток соціальних навичок у дітей
|
|
|
|
|
|
|
|
-
|
Ляшенко Наталія Вікторівна
|
Використання інтеактивних технологій
|
4
|
Вплив інтерактивних вправ
|
|
|
|
технологія критичного мислення
|
|
-
|
Нікітін Юрій Іванович
|
Соціалізація здобувачів освіти у співпраці з учасниками освітнього
|
1
|
|
|
|
|
|
|