Методична проблема кафедри: Впровадження інноваційних педтехнологій при вивченні предметів суспільно – природничого циклу з метою розвитку та становлення життєво компетентнісного учня.
Кафедра освітньої галузі "Природознавство"
Середнє значення якісного показника кафедри становить 54%, середнє значення показника початкового рівня складає 7,8%.
У порівнянні з 2018 роком: Якісний показник становить:1) природознавство – 69% (підвищився)2) біологія – 48,6% (майже без змін)3) географія – 53% (підвищився)4 ) фізика – 48% (підвищився)хімія – 41,43% (майже без змін)астрономія – 75% (підвищивсфінансова грамотність 70,62%
Показник початкового рівня :1) природознавство – 2% (підвищився)2) біологія – 7% (підвищився)3) географія – 10,5% (підвищився)4 ) фізика – 4% (підвищився)5) хімія – 17% (підвищився)6) астрономія – 0% (без змін)7) фінансова грамотність 4%
Проаналізувавши показники навчальних досягнень учнів по кафедрі природознавства за 2018-2019н. р. та порівнявши з показниками 2017-2018н.р, спостерігається тенденція підвищення показника початкового рівня. Із практики можна зробити висновок, що це пов’язано з низькою мотивацію здобувачів освіти щодо навчальної діяльності та відсутності у більшості відповідальності за результати своєї діяльності.Зі сторони педагогів кафедри діяльність буде спрямована на пошук сучасних інноваційних методів та прийомів для підвищення мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти та формування в них особистої відповідальності за власні результати, шляхом співпраці.