Кафедра предметів філологічного циклу
Проблема: формування комунікативних
компетентностей учнів
на основі впровадження інноваційних технологій.
Кафедра мови і літератури
середнє значення показника початкового рівня складає 10%.
Середнє значення якісного показника кафедри становить 48%,
Якісний показник 2019р. становить:
укр.мова – 46% (підвищився на 3%)
укр..л-ра – 49% (зменшення на 1%)
заруб.л-ра – 46% (знизився на 7%) англ..мова – 50% (підвищився на 3%
Показник початкового рівня 2019р. становить:
- укр.мова – 11%
- укр..л-ра – 10%
- заруб.л-ра – 9%
- англ..мова – 10% .
Якісний показник із зарубіжної літератури знизився через зменшення годин на вивчення навчального матеріалу (було 2год, стало 1год). Учні не встигають засвоїти потрібний об’єм матеріалу.
Показник початкового рівня збільшився з української мови, української літератури, зарубіжної літератури. Здобувачі освіти систематично не виконують домашні завдання, мало читають художні тексти програмових творів, батьки не контролюють дітей. Відсутня внутрішня мотивація і відповідальність за результати навчання.
У наступному 2019-2020н.р. педагоги кафедри спрямовуватимуть свою діяльність на пошук таких форм і методів, щоб підвищити зацікавленість учнів навчальним матеріалом, підвищення вмотивованості. Співпраця з батьками. Формування відповідальності за результати навчання.