Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Середа, 2024.Квітень.24, 14:21 |
РІДНА ШКОЛА | |
Вітаю Вас Гость |
|
Кафедра філологічного циклуКафедра предметів філологічного циклу Проблема: формування комунікативних компетентностей учнів на основі впровадження інноваційних технологій.
Кафедра мови і літератури середнє значення показника початкового рівня складає 10%. Середнє значення якісного показника кафедри становить 48%, Якісний показник 2019р. становить: укр.мова – 46% (підвищився на 3%) укр..л-ра – 49% (зменшення на 1%) заруб.л-ра – 46% (знизився на 7%) англ..мова – 50% (підвищився на 3% Показник початкового рівня 2019р. становить:
Якісний показник із зарубіжної літератури знизився через зменшення годин на вивчення навчального матеріалу (було 2год, стало 1год). Учні не встигають засвоїти потрібний об’єм матеріалу. Показник початкового рівня збільшився з української мови, української літератури, зарубіжної літератури. Здобувачі освіти систематично не виконують домашні завдання, мало читають художні тексти програмових творів, батьки не контролюють дітей. Відсутня внутрішня мотивація і відповідальність за результати навчання. У наступному 2019-2020н.р. педагоги кафедри спрямовуватимуть свою діяльність на пошук таких форм і методів, щоб підвищити зацікавленість учнів навчальним матеріалом, підвищення вмотивованості. Співпраця з батьками. Формування відповідальності за результати навчання. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |