"Організація дистанційного навчання в школі" Посібник
Автори запропонували огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання, рекомендації щодо того, як скласти розклад, налаштувати режим роботи вчителя/вчительки та зворотній зв’язок з учнями, а також про особливості оцінювання та контролю під час карантину
Про це та інші рекомендації, корисні для організації дистанційного навчання в молодшій, основній та старшій школі, ви можете прочитати в посібнику, оприлюдненому 6 травня 2020 року, за посиланням:
Джерело доступу
"Абетка для директора": Рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти» (К., 2020).
Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти
Лист МОН № 1/9-141 від 04.03.20 року
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Шановні колеги!
Однією з глобальних цілей сталого розвитку, затверджених у 2015 році на саміті ООН, є забезпечення всеохоплюючої і справедливої якісної освіти та заохочення можливості навчання впродовж усього життя для всіх.
5 вересня 2017 року Верховною Радою України було прийнято новий Закон України «Про освіту» (далі - Закон), яким запроваджено нову систему підвищення кваліфікації, що передбачає збільшення та розширення можливостей педагогічних працівників для вдосконалення педагогічної майстерності та професійного зростання впродовж усього життя.
З метою створення та впровадження ефективних механізмів реалізації цього Закону Міністерством освіти і науки України (далі - Міністерство) разом з інститутами громадянського суспільства було - проведено ґрунтовне дослідження щодо основних викликів, потреб і нових підходів до підвищення кваліфікації, з результатами якого можна ознайомити за посиланням https://bit.ly/reportteachandlearn.
Враховуючи результати цього дослідження і консультацій з громадськістю, Міністерством було розроблено та подано на розгляд Уряду новий Порядок підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників (далі - Порядок), що був затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 300. Також 27 грудня 2019 року постановою Уряду № 1133 були внесені зміни до цього Порядку.
16 січня 2020 року парламентом прийнято новий Закон України «Про повну загальну середню освіту» (далі - Закон про ПЗСО), в якому деталізовано нові підходи до підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
З текстами Закону та Порядку (зі змінами) можна ознайомитися на сайті Верховної Ради України за такими посиланнями:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19/conv
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-%D0%BF#n114
З текстом Закону про ПЗСО можна буде ознайомитися на вебсайті Верховної Ради України після його оприлюднення в установленому порядку.м
Лист МОН України від 04.03.2020 року №1/9-141 "Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти"
Джерело доступу https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/
Підвищення педагогічної майстерності в закладі освіти 2019-20н.р.
Стаття 51. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
1. Кожен педагогічний працівник зобов’язаний щороку підвищувати свою кваліфікацію відповідно
до Закону України "Про освіту" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Закон України "Про повну загальну середню освіту"
Діяльність педагогічного колективу спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми «Забезпечення якості освіти в опорному закладі шляхом упровадження компетентнісного підходу».
Підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників їх фахової майстерності – один із пріоритетних напрямів роботи методичної служби закладу освіти, в складі заступників з навчально-виховної роботи та керівників освітніх кафедр. Кадрове забезпечення освітнього процесу здійснюють 36 педагогічних працівників. Керівники закладу : директор, заступники з навчально-виховної роботи-3; У закладі освіти працюють 27 вчителів, з них у початковій школі - 8, основній та старшій школі -18. Вихователів груп продовженого дня -3, відповідно по одному - практичний психолог, педагог - організатор, соціальний педагог.
(Продовження статті в рубриці "Каталог файлів")
Підвищення педагогічної майстерності педагогічних працівників в опорному закладі освіти у 2020-21н.р.
С
Впродовж навчального року діяльність педагогічного колективу була спрямована на реалізацію науково-методичної теми «Забезпечення якості освіти шляхом упровадження компетентнісно - орієнтованого підходу до навчання в освітньому просторі». Серед пріоритетних завдань методичної роботи :
- Продовження розбудови внутрішньої системи якості та освітньої діяльності.
- Створення об’єктивної, прозорої системи оцінювання навчальних досягнень учнів та рівня сформованості ключових компетентностей.
Запровадження формувального оцінювання в основній та старшій школі.
- Забезпечення вивчення базових предметів у 10-11 класах на профільному рівні (українська мова, математика, біологія).
- Запровадження інформаційно-комунікативних технологій та створення освітніх ресурсів, забезпечення доступу учнів до сучасних інформаційних ресурсів.
- Узагальнення та поширення педагогічних інновацій з використанням ІКТ.
- Розширення можливостей вчителів вести навчально-дослідницьку роботу з учнями.
Кадрове забезпечення освітнього процесу здійснюють: директор, заступники директора із навчально-виховної роботи -3, вчителі початкових класів -7, вихователі ГПД- 3, вчителі предметними -17. Крім того в закладі працюють : практичний психолог, соціальний педагог, педагог-організатор, які теж мають години викладацької діяльності . й співпраці.
(Продовження статті в рубриці "Каталог файлів")
НАУКОВО – МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Джерело доступу https://drive.google.com/open?id=12sq6uUMd1L3WlG6iE_ZuaqKBpNGzXT7U
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти опорного освітнього закладу « Скороходівська ЗОШ І-ІІІ ступенів»
- Положення про академічну доброчесність опорного заклад «Скороходівська ЗОШ І – ІІІ ступенів»
- Положення про педагогічну раду опорного навчального закладу «Скороходівська ЗОШ І – ІІІ ступенів»
- Структура методичної роботи в закладі освіти (схема).
- Дорожна карта якості освіти ( схема)
- Науково -методичне забезпечення освітнього процесу (план -графік 2018-19 н.р.; 2019 -20 н.р.)
- ПЛАН підвищення педагогічної майстерності педагогічних працівників закладу освіти 2020-21н.р.
- Інноваційна діяльність педагогічних працівників закладу освіти 2020-21н.р.
- Пропозиції педагогічних працівників закладу освіти щодо поліпшення якості освіти та співпраці учасників освітнього процесу 2020-21н.р
- Педагогіка партнерства як один факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу. (Методичний проект -газета.)
- Педагогіка партнерства. Трикутник - геометрична фігура і не тільки. (Методичний проект-газета)
- 2021 р Розвиток та активізація мовлення учнів на уроках словесності
- 2021р. Глибинне навчання в освітньому просторі
- 2021р. Дослідницька технологія.
- 2021р. ІКТ в освітньому процесі.
- 2021р. Використання сервісу сайту "Всеосвіта"
- 2021р .Медіа освіта - вимога часу.
- 2021р. Методичний тиждень. Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу..
- 2022р.Методичний тиждень. Інтегроване навчання в освітньому просторі закладу освіти.
- 2022р.Майстер - клас вчителів, що атестуються у 2022 році
|