До XX століття — комп'ютери — завдяки своїм унікальним у ряді випадків можливостям все більше використовуються у різних сферах людської діяльності. Тут не може стояти осторонь і навчально-виховний процес, де все частіше впроваджуються комп'ютерні технології навчання. Нині елементарна комп'ютерна грамотність — складова частина професійної підготовки фахівців у будь-якій галузі господарства держави. Водночас можливості комп'ютерних технологій навчання роблять комп'ютер також привабливим засобом реалізації самого процесу навчання.
У нашій країні процес комп’ютеризації навчання лише розпочинається. Це пов'язане з появою комп'ютерів нового покоління і масовим впровадженням їх у навчальні заклади.
Кроком на шляху організаційно-педагогічного забезпечення використання комп’ютерної техніки як засобу підвищення ефективності навчально-виховного та управлінського процесу стало створення шкільних баз даних учнів та вчителів школи, створення технологій, орієнтованих на розв’язання адміністративних проблем, які є специфічними саме для освітнього закладу: систематизація і обробка за допомогою комп’ютера всієї шкільної документації, створення аналітичної бази діяльності навчального закладу (графіки, діаграми, таблиці тощо).
Після виконання такого значного об’єму роботи перед школою відкрився новий простір у використанні сучасних інформаційних технологій.
Школа була підключена до всесвітньої мережі Internet. Вихід в Інтернет дав можливість познайомитися з новими досягненнями науки в сфері комп’ютерних технологій, з досвідом роботи інших шкіл та освітніх закладів нового типу.
Наступним кроком виконання програми впровадження комп’ютерних
технологій стала необхідність використання навчальних комп’ютерних програм на уроках. Придбані навчальні комп'ютерні програми з фізики, географії, економіки, хімії, астрономії, історії, математики, навчання грамоті.
Можливості ІКТ дозволили використовувати мультимедіа-технології, імітаційнї моделювання і т.п. Віртуальна реальність дозволяє продемонструвати явища, які у звичайних умовах показати дуже складно чи взагалі неможливо.
Для роботи з такими мультимедійними програмами в школі створений клас, де можна за допомогою комп’ютера та проектора проводити демонстрацію віртуальних явищ. Це шкільний мультимедійний клас.